2012-05-20

Veckans rensning, sålde av en vindsurfingbom

Rensningen fortsätter, även om det går lite trögare nu. Jag har ju lite vindsurfingprylar som jag försöker sälja, men det går rätt trögt. Det verkar som antalet utövare har minskat för det är dåligt sug på mina annonserade prylar, trots vad jag tycker är bra pris.

Nåväl, idag blev jag av med en vindsurfinbom till en trevlig västkustbo (jag fattade det som att han höll till i Göteborg) som hade vägarna förbi och var och hälsade på svärmor i Hallstahammar. Han gjorde ett bra klipp när han fick denna felfria vindsurfingom för 350 pix.
Det är kul när grejorna kommer till användning hos någon annan. Bara hängseletamparna, upphalningslinan och bomskyddet kostade mig dessa pengar, boomen fick han på köpet så att säga =)


Local spirit vindsurfing bom Extreme
Local spirit vindsurfingbom såld denna vecka!

Alltid skönt när man blir av med stora saker. Idag är det riktigt skönt väder, ja lite sommaraktigt så man får passa på och ta vara på på den varma solen! Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar