2013-02-16

Vecka 7 in/ut

Veckans in och ut

In

Enda jag kommer på är ett 10 pack strumpor (som om jag inte har nog redan.. joo, men bra pris)

Ut

Dator, en gammal P4 som såldes till en kollega.
HP Compaq, en dator som får tjänsgöra hos någon annan och göra nytta!
dator såldes för 300 pix. YES!


Samma kollega köpte även ett gammalt moderkort och fick två P2 processor med.


Vakuumläckagetestare (den som köptes ny i somras, men som aldrig blivit använd. Sålde till en annan kollega.
Ännu en pryl såld, här vakuumläckagetestare, bra att felsöka på bilens vakuumledningar
Ännu en pryl såld, här vakuumläckagetestare, bra att felsöka på bilens vakuumledningar


Diverse stänkskärmar till mina cyklar

Boettöppnare till klockan

Ropemaster 2st. slängdes
------------

Jag har tappat lite fart, men låter tankarna sjunka in (jag kanske bara går igenom någon fas?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar