2013-03-03

Bok: Less is More av Goldian Vandenbroeck

Jag måste bara lägga upp denna så jag inte glömmer den. Jag blev väldigt sugen på att läsa boken "Less is more" av Goldian Vandenbroeck?

Följande recension av Neo "Nomad" har jag "snott" ett klipp ifrån:

"This book will have an impact on my life forever. It exposes the emptiness of a life based solely on money, career, possessions, and the daily grind. Awakening the dormant spiritual giant within us that longs for depth and meaning in a society gone mad with superficiality. "Less is More" can help guide one toward the path of freedom, beauty, simplicty and adventure."
Jag har även hittat en del citat (på andra hemsidor, så googla om du är intresserad) som finns med i boken och dom är GRYMMA! För oss som gillar filosofi verkar denna bok vara något man bör/ska läsa. Bara ett litet tips i all välmening :)  .


Visdom: Less is More av Gouldian Vandenbroeck ( Van Den Broeck? )
Visdom: Less is More av Goldian Vandenbroeck ( Van Den Broeck? )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar