2013-04-16

Veckans rensning

In

Kommer inte på något

Ut

Vykort, kastade

Aluminiumdelar, skrotdelar bla från kassettdäck som jag demonterat, kasta

MC-larm, touchgard, till mcn som jag sålt, kastas

Spänningsaggregat till datorer, kastas, avslutar elektronikintresset

Liten datorlåda i aluminium.

Ljusstakar i tenn, kastas

Div elektronikskrot, kastat bla 2st spänningsomvandare tänkt att användas till "desulfator"projektet.




Rensat denna vecka:
3 st påsar med grillbriketter som stod uppe på vinden.

Spelkulor (för barn, alla mina spekulor jag hade när jag var barn. Jag tyckte detta var riktigt kul. Säkert 10-15 kg med kulor, bla spaghettikulor som var min favorit och jag gärna spelade mig till. (Då fanns dom lika lätt tillgängliga som idag..)
Mcfodral

Tavlor, stått på vinden utan att fylla någon funktion alltför många år. En köptes för 4000 kr för en massa år sen. Värdering av auktionsbyrån Effecta: Noll kronor. (kastades på återbruket)
5 st. Cyklar. Crescent Boge, Peak MTB, Cresent 309 rosso (ombyggd till 3 vxl), Ramarna till Miyata Onehundred (vit damcykel) och Nishiki Shadow blåvita damcykeln (sparat hjulen).

Div cyklar med punka och ekrar som var paj. Gotta go.

Fina damcyklar, en Miyata One Hundred och en Nishiki Shadow. Inhandlade på Tradera av mig för några år sedan.
Linneskåp, stort tungt ekskåp från 30-talet. (lämnat till återbruket)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar