2013-08-31

Svar på annons (Kia bilen)

När jag har saker ute till försäljning brukar jag alltid få lite skambud. Jag är dock rätt van att sälja saker så det gäller bara att vänta in rätt köpare (ibland orkar jag, ibland inte, vissa vill man inte sälja till not matter what.).. Igår fick jag följande "trevliga" mail från Jan:



"!?!
får du ut 2000:- så har du gjort en bra affär"
Nästan lite roligt.
Han orkade i alla fall dissa.. got to give him that. Här är lite "screen shots" från mailen:
Blocket kommentar från trevliga Jan.
Jan dissar min annons

Joseph ger ett bud. Bud gillar vi! :) Dissande, not so much

Jag nappade inte på Josephs bud (har en granne som visade lite intresse häromdagen), men jag har börjat ställa in mig på att behålla bilen över vintern, vill inte skita ner den andra med saltslask från vägarna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar