2013-08-25

V34- In & Ut

Veckans In & Ut

Ut

Alla mina fiskegrejer, skänkta till Samuel och Alexaner.


Kastspö, metspö, och pimpelspö plus fiskedrag skänktes till mina fina kusinbarn.
Kastspö, metspö, och pimpelspö plus fiskedrag skänktes till mina fina kusinbarn.

Fiskedragen har legat oanvända på vinden. Det är bättre dom kommer till användning hos någon annan.
Fiskedragen har legat oanvända på vinden. Det är bättre dom kommer till användning hos någon annan.


In
Följande shoppat på Biltema, höll på att bli fler saker, men jag lyckades hejda mig.

1 m Bränsleslang med invändig diamter på 8 mm (för att hålla tändstift vid början till i-dragning, används till bilen). För att inte gänga i fel i aluminiumtoppen helt enkelt.

Krafthylsa 19 mm (10 års garanti), ska tåla slag (från tex en muttermaskin eller slagskruvmejsel). Tänkte att den behövdes till Starletens remskivas mutter. Hade planer på att byta kamrem men har nu bestämt mig för att skjuta på det ett eller två år. Kamremmen ser väldigt fräsch ut.

Slagmejsel, tänkte att den kanske behövdes till kamremsbyte, men har som sagt skjutit på det. Men det är dock ändå ett bra verktyg som jag funderat ett par gånger på att skaffa. (hade ett för många år sedan som jag inte fick att fungera, hoppas denna fungerar bättre).

Rostskyddsmassa Spray 500 ml (ytterligare en burk för att spraya underredet på bilen (Toyota Starlet)).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar