2014-02-25

Vecka 7-9: In och ut



Veckans in och ut

IN
En Hammock köpt från Ebay.
Casco Husfix 3676
Krokig gardinupphängare (till Toyotan)

Casco Husfix 3676 hoppas jag blir bra att spackla med. Tack Thomas och Inge för hjälp. Thomas är också snäll nog att låna ut lite spackelspadar då jag rensat ut mina sen tidigare :)

Behöver nämligen laga taket som elektrikerna hackat sönder då dom skulle installera jord till alla eluttag..



UT

Kalsong, och t-shirt (som sett sina bästa dagar)
Lite elektronikkretsar (tidigare intresse)
Ett fisknät, oanvänt. (Idiotköp)
Rensat lite slitna verktyg
Flyttkartong, har ju ett överflöd av kartonger på grund av all rensning
En elmotor tänkt till ett vindkraftverkt, kastat nu
Lite ordböcker, Tyska-svenska osv.

Två tröjor
Strumpor
Gamla foton tagna på prylar som skulle säljas.
Bilbroschyrer

Dammsugarpåsar till dammsugare som redan är rensad.

Cykeldelar, ekrar, och 3 st. olika cykelnav (bra att ha saker som aldrig kommer till användning)


Ordböcker är väldigt bra att ha
Ordböcker är väldigt bra att ha... om Internet inte fungerar..
Sanningen är väl att jag aldrig bläddrar i dom, så off they go!
Shimano Cykelnav och ekrar
Hittade lite cykeldelar som jag glömt bort att jag sparat på. Shimano Cykelnav och ekrar
photo 1-2


Gamla dammsugarpåsar till den dammsugare som redan förpassats. BORT!

Mer elektronikdelar som rensas. Detta intresse är numera nerlagt! Tänk va tid man lagt på att skaffa alla dessa komponenter.. Waste of time skulle det visa sig.



Ett aldrig använt fiskenät som legat i många år. Tänkte väl använda detta och fiska med, men har aldrig blivit av. Tror inte det är lagligt heller, så lika bra det.

Elmotor som tänkts användas för att bygga ett vindkraftverk. Blev aldrig av så nu fick den gå.



Lite av veckans klädresning.

Mer skräp, förpackning och annat man sparat på. #hoarder..



Ett verktyg jag aldrig haft användning för. 
Hittade de i en container utanför en kretskortfabrik (Enics).

Rensat lite prylfoton och cykelrepationsguide.

Rensade ur lite köpa bil broschyrer. Är ju så nöjd med Toyotan nu.


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar