2014-10-05

Vad vill ni har mer av på bloggen?

Hej fina läsare! (nähdå, inget smicker.. :)  )

Jag tänkte höra vad ni vill ha mer av på bloggen? Är det något speciellt ämne som intresserar mer än annat?
Skriver jag för mycket ointressant? Vad tycker ni att jag ska fokusera mer på?

Mitt mest lästa inlägg är detta: Fixa rinnande och spolande toalett (DIY). IDO

Do It Your Self verkar alltså populärt.

Det finns lite funderingar på att börja skriva på engelska för att bli mer internationell, ser du detta som positivt eller negativt?

Berätta, är det något Du föredrar? Vad gillar du inte? Det är ganska få som kommenterar så det är svårt att känna av.

Tack! :-)

4 kommentarer:

  1. Jag gillar blandningen du har på din blogg, den är nästan som en påse lördagsgodis. Det jag gillar mest att läsa är när du skriver dina egna tankar och reflektioner om t.ex. enkelhet. Du skriver som allra bäst när du skriver utifrån dig själv. Jag är också mycket intresserad av att läsa om böcker, djur och natur.

    Jag hoppas att du fortsätter skriva på svenska. Jag har sett att vissa bloggar har ett översättningsprogram där man kan välja språk. Det kanske blir dåliga översättningar, jag har ju aldrig att testat själv. Men jag tänkte att det kanske är ett sätt om du vill bli mer internationell.

    Jag tycker din blogg är mycket inspirerande.

    H

    SvaraRadera
  2. Gillar mest när du skriver om enkelhet och utrensning! Korta enkla inlägg :)
    Bilder är alltid kul! Skriv gärna på svenska :)
    /emma

    SvaraRadera
  3. Hej H!
    Kul att du gillar blandningen! Det blir lite av varje numera, är kanske svårt att se någon röd tråd, heheh.
    Ok, du gillar bäst mina egna tankar. Intressant att du tycker jag skriver bäst när jag utgår från mig själv. Hmm. Får mig att fundera på när jag verkligen utgår från mig själv.
    Det där med översättning via google.translate eller via något annat sätt brukar enligt min erfarenhet funka sådär. Översättarna blir förstås bättre med tiden, men för mig känns dom lite halvcrappiga än så länge. Alltför lätt att misstolka. Jag fortsätter nog med svenska ett tag till.

    Tack för dina vänliga ord, det gör mig glad! :)

    SvaraRadera
  4. Hej Emma!
    Tack för dina tips! Mer inlägg om enkelhet och om utrensning, snappat. Bilder försöker jag också lägga in då och då, det är kul att det uppskattas.
    Ok, svenska ett tag till! :)

    SvaraRadera