2014-12-02

In & Ut Nov 2014

Dags att summera november månad in och ut.

Bit för bit gör jag mig av med ting efter ting. Jag känner nog större glädje nu varje pryl som lämnar än när jag köpte, lustigt.


IN



Stekpanna (teflon, jaa joo, jag vet). Behövde byta den gamla stekpannan. Jag är ingen "fanboy" av tunga järnstekpannor (trots allt). En tjej jag var tillsammans med hade en skeppshult stekpanna, jag tyckte den var värdelös att steka i, men hade kanske inte rätta knixet.




UT


  • En stekpanna, se ovan.

Mediaspelare, elektronikåtervinning

Broder, bokhylledelar, rensade från garaget. Köpt mer än man behöver..

En byrålåda för skrivbord. Stått oanvänd länge i garaget nu. Tar bara upp plats . Försökt sälja, men svårsålt. Kastades i container.

Förut var det alltid brist på klädhängare, men nu börjar dom bli för många! :)

Servicemanual till Peugeot 205. Jag var grymt sugen på att köpa en GTI och fixa upp för ett antal år sedan. Så köpte den här manualen begagnad, men det blev naturligtvis ingen GTI, så den har bara legat och skräpat. Såld på Tradera till en kille i Falkenberg.

Takräcke till en bil jag hade för ca 10-13 år sedan. Såld till en kille från Härnösand som kom med sin husbil (nyinköpt för strax under millen (Carthago, helintegrerad)) och hämtade grejerna. 350 pix, katjing :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar