2015-02-20

Prylar från förr

När jag rensade foton för ett tag sedan hittade jag ett par bilder på grejer jag tidigare haft. Hur fast jag satt i ekorrhjulet att springa efter prylar och upplevelser. Tyvärr är det här bara en liten tiniweenie snutt av alla delar man samlat på sig, men det får mig att reflektera över mitt beteende.. Bilderna togs i samband med att jag försökte sälja dem. Det här var innan digitalkameran gjort sitt intrång i våra liv. Då tog man vanliga foton och scannade in om man skulle annonsera på nätet, haha.

En gammal lätt motorcykel RD125 -82 (jag har bara körkort, komradioprylar för 27 mhz. En Peugeot Fox moppe, en gammal båtmotor från 1961, Momo Ratt och pedaler som jag hade i en Opel Kadett GSI -89.
En gammal lätt motorcykel RD125 -82 (jag har bara körkort för lätt MC, komradioprylar för 27 mhz. En Peugeot Fox moppe, en gammal båtmotor från 1961 (hade till den första liila båten jag skaffa), Momo Ratt och pedaler som jag hade i en Opel Kadett GSI -89.

Några av mina hemmabyggda högtare som sträckte sig upp till taket. En Casio klocka med djupmätare. Pfer egengjorda högtalarlådor. Lanzar baslåda och DLS slutsteg i en Nissan Micra.
Några av mina hemmabyggda högtare som sträckte sig upp till taket. En Casio klocka med djupmätare. Pfer egengjorda högtalarlådor. Lanzar baslåda och DLS slutsteg i en Nissan Micra.
Allt detta är sålt och bortrensat nu. Skönt!
Kanske kommer med ytterligare något inlägg om Prylar från förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar