2015-12-22

In & Ut under december

Jahapp, dags att summera In & Ut under december kanske.


IN

Elkraftsystem 1 och Elmaskiner
2 st. böcker till kursen för elbehörighet kom in.
Elkraftsystem 1 och Elmaskiner. Dessa har vi prov på vid nästa sammanträff.

Baksidan för er som är intresserad av att skaffa/läsa
Baksidan för er som är intresserad av att skaffa/läsa

En julpresent från jobbet. Det är jättesnällt av lönearbetet att tänka på oss anställda och all eloge för det, men för en aspirerande minimalist känns detta något onödigt. 

"en exklusiv kokbok med recept från mästerkocken Leif Mannerström, samt ett serveringsset innehållandes serveringssked (21 cm), serveringsgaffel (21 cm), och tårtspade (24 cm) i spegelpolish"
Leif Mannerström. En tårtspade (som om man inte hade det förut?), Salladplockverktyg, också onödigt med extra i en minimalist ögon. En bok med Mannerströms bästa. Det kan säkert finnas bra tips där, helt klart. Men ändå, detta ska jag ge vidare till någon annan som förhoppningsvis uppskattar det mer.
"

UT

Kastat någon sliten kalsing och några strumpor som gjort sitt (typ hål).
En Broder stång från Ikea har jag lyckats bestämma mig för är överflödig, även om det kan vara bra med någon stång då och då.

Ett cykelhjul till en av mina cyklar började låta slitet i lagret, så jag kastade detta hjul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar