2016-01-05

Ska läsa filosofi!

Hejhopp!

Nu har jag blivit antagen för en kurs i filosofi! Det ska bli väldigt spännande att se vad det innebär att läsa filosofi på ett universitet. Är det något att ha?! Är det flum eller är innebär det bara massa teori om vad filsofi är? Kommer kursens bokmaterial vara färgat av vissa axiom (grundsats). Jag tycker det ska bli väldigt spännande att se vilka filosofer som nämns och vi uppmanas läsa (antagligen färgat av läraren subjektivitet).
Hur som helst; undertecknad ska undersöka denna kurs. Gilla eller Dissa?.. Jag lovar att skriva något om kursen för er som är intresserade.

Vårterminen 2016, Filosofi A vid Umeå universitet, Internetbaserad.
Vårterminen 2016, Filosofi A vid Umeå universitet, Internetbaserad.
Disclaimer (just in case)... Jag hoppas verkligen att jag får tiden att räcka till denna kurs, men i prio listan ligger det inte högst upp bara så ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar