2016-02-06

Varför så få inlägg?

Hejsan på er!

Puha. Jag har lite dåligt samvete för att jag inte hinner med bloggen just nu. Det är bara för mycket just nu, lönearbete, pendling, el-behörighetskursen och sen halvfart filosofi på det gör att jag tvingas skära i prioriteringarna. Jag tycker det är ganska kul att skriva och reflektera över dittan och dattan (här på bloggen) så det är helt klart lite synd att den inte hinns med för tillfället. Jag ligger också efter med annat som jag hoppas kunna komma ikapp lite med. Det är så med livet ibland, tiden räcker inte till.

Har ju förövrigt inte lyckats klura ut hur jag ska ta mig ur ekorrhjulet ännu så det är väl bara och springa vidare i hopp om att med envishet och uthållighet det med tiden lösa sig (jo jag lite mer än så till plan, hehe). Hoppas ni andra fortsätter utvecklas och göra framsteg! :-)

Hoppas i alla fall att det är bra med er och att era liv flyter på bra!

Återkommer när det lugnar ner sig lite.

Vänligen \Leva-fri

------------------ Bjuder på lite inspiration för oss som bloggar -------------------
Share this?
Is it useful or interesting?
Yes - Share it
No - Toss it
Don´t know? - Save for later


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar