2016-02-13

Yoga på eget bevåg

Hepp!

Åkte ner till city imorse för att köra ett Yogishpaszh, men det kom ingen ledare. Vet inte vad som gått galet, men i alla fall så fick vi ca 30 köandes möjligheten att komponera ett eget Yogapass. Så vi var några som tog det erbjudandet! Alla körde sin egen Yoga liksom, det var en tjej som hade passande Yogamusik i sin telefon så vi fick ljud också!

Det var ett annorlunda yogapass, men likväl lika bra som med ledare. Det var nyfikna ögon som tittade runt på varandra och våra olika poser i jakten på något att efterhärma. Det var till och med en person som körde en huvudstående pose på underarmarna (dock mot en vägg), men i alla fall! Kul och trevligt pass!

Några tappra själar som Yoga på egen hand. Alla olika, men samma musik. Utsikten vid Friskis anläggning i city är vacker. Det är stadshuset reflekteras i speglarna längst fram.

Solen visade sitt bästa humör, underbara solstrålar som värmer och lyser upp. <3

Nya mattor hade friskis skaffat också. Dessa var dock tunnare än de gamla. Samma märke Yogiraj men aningen tunna kan jag tycka, inte så sköna att stå på knä på till det hårda parkettgolvet. Just saying. Ta upp det med de ansvariga?  jaja.. He´s the guy like - whatever

.
Körde några stärkande övningar på gymmet också och cykla sedan hem. Har nu suttit hela dagen med att fila på ett avsnitt om självdisciplin till min bok. Känns riktigt bra, bra innehåll om jag får säga det själv! Det här med självdisciplin är förövrigt något jag ständigt kämpar med. Det är blogginlägget är ett resultat av dålig självdisciplin!! WTF... Jag borde naturligtvis fortsätta med mitt kapitel (as we speak), men ändå så bara måste jag göra det här blogginlägget, sjukt svårt att kontrollera sig alltså. :-)

Trevlig helg på er nu!  //Tjarrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar