2016-05-29

Mors dag idag...

Hejsa! Idag njuter jag av ledigheten och tar det mest lugnt. Försöker hinna ikapp med saker jag ligger efter med här hemma. Jag älskar verkligen oplanderade dagar. Ingen stress, bara fri att göra det man känner för.

Idag verkar det vara mors dag. För mig är det lite av en vemodig dag. Jag tog mig i alla fall i kragen och åkte och besökte min mamma...


Här ligger min mamma. Hon har varit död i 26 år nu. För alltid saknad. Gravstenen har gjort sitt. Tips, välj inte vit marmor, den är svår att hålla ren och snygg.
Många jag håller av ligger här på kyrkogården. Några som alltid ställde upp för mig var morfar och mormor. Ja, jag hette också Andersson en gång i tiden. De hade ett gott hjärta. Saknar dem så.

Nu måste jag skynda mig iväg, ska iväg och träna och sen åka och handla lite mat inför veckan. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar