2016-05-20

Träning på Rocklunda

Äntligen helg. Tänkte jag skulle försöka disciplinera mig själv att jobba lite med mina privata projekt i helgen, Får se hur det går. Kommer självklart ta lite pauser då och då. :)
Träning är något jag nästan alltid ser fram emot! Som en belöning på något sätt även om vissa pass är väl så påfrestande..Jag kommer precis från ett skönt Yogapass som Ebba lett. Imorgon bitti blir det skivstångsintervall och på söndag ett skivstångspass. Gillart.
De här bilderna från i söndags. HIT gänget kör på utomhus.
De här bilderna från i söndags. HIT gänget kör på utomhus.
HIT = Hög Intensiv Träning. Här Friskis anläggning vid Rocklunda.
HIT = Hög Intensiv Träning. Här Friskis anläggning vid Rocklunda.

Som om det inte räckte med ovanstående bilder?
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar