2016-06-19

Kollar in camping i centrala Sthlm

Tjohej!

Dags att kolla in en camping som ligger mitt i stan. Hittade den på nätet förut när kolla in möjliga boenden i Stockholm, men av någon anledning som jag glömt gick den bort. Nu var jag nyfiken att kolla in verkligheten. Vad var det som fick mig att välja bort den?

Jag skulle gärna lägga upp en kart från Google Maps för att visa var Långholmen ligger, men är rädd för juridiska konsekvenser. Men alltså den ligger under Västerbron. Mellan Kungsholmen och Södermalm.

Här ligger campingen, står nu på Södermalm när detta kort tas
Det ligger en fin liten båthamn längs med sidorna på örarna.

Här har jag infiltrerat mig mitt i camping (typ under västerbron). Alltid lika populärt när man tar kort på folk (not)
Såg en udda båt också. Såg ut att vara en livbåt som klarar att släppas från typ en oljeplattform.

Och på bron över till lilla Essingen var det köer trots trängselavgift.. Fotot taget från Fredhäll.

Jag kom på varför jag valde bort den tidigare, den ligger trots allt väldigt fint och centralt. Men anledningen till att den går bort är att det inte går att bo där på vintern. Voila, större var de inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar