2016-08-10

In & Ut Juni/Juli

Dags att summera In och Ut under Juni-Juli..

Det har kommit in en del kläder den sista perioden.

IN
Köpt en träningströja på Lidl och fick funktionströja när medverkade i blodomloppet.
Lidl-varianten: "MESH" såg inte detta förrän jag kom hem. WTF ett hål i axeln?!? Hur länge håller det här innan det går upp? Skräp. Jättelätt att dra upp hålet större (med fingrarna). Det kommer inte hålla länge. Är tänkt att man ska ha hörlurssladden där.

Reflexväst passar bäst att lägga i bilen. Kan vara bra att ha om behöver byta däck efter vägen. Jag har dock redan rensat en reflexväst tidigare.
Fick dessa när medverkade i en företagsträff (lönearbetet). Billigaste smörjan man kan tillverka? Blir dock bra som resväska. Aluminiumflaskan kanske man också kan ha nytta av.. eller inte..

T-shirt fick man också. Med ABB-logga.
Billiga fritidsskor. BLWR Ganska sköna dessutom, håller hittills ihop bra. Mkt nöjd med köpet!

Köpt. 3 st. nya t-shirts, passade på att köpa samtidigt som skorna.
Det har ju blivit populärt med ankelsocker nuförtiden. Alla som tränar har ju sådana. Köpte därför för att utvärdera trots att det redan finns hur många oöppnade strumppack  i garderoben som helst.

Dags att summera det som gick ut. Bestämde mig för att rensa lite i boklådorna och kom upp med några som fick ge sig denna gång. Kände att jag behövde kompensera för det som kom in.

UT

Böcker/häften som samlats på sig med åren.
Dags att rensa lite studieböcker från när pluggade till civilingenjör.
Som sagt.. Böcker från när jag pluggade..
Slitna strumpor som gjort sitt.
Råkade av misstag köra fårskinnstofflor i tvätten, såg inte ens att jag stoppade in dem... De tålde de inte 60 grader, blev som små smulor av fårskinn överallt. Sometime you win, sometime you lose..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar