2016-09-27

In & Ut Augusti-September

Åter igen dags att summera In & Ut, slår ihop augusti och september.. Den här perioden avsatte jag en halv dag till att rensa böcker. Upplever det ganska jobbigt och motigt att slänga böcker med mycket värdefull innehåll (för den som ska jobba med dessa saker). Men med de mål som jag har nu känner jag att böckerna inte kommer tjäna mina syften och då är det mer befriande att göra sig av med dem.

IN

Karhu Träningströjor. Ett presentkort som behövdes nyttjas. Ett plus är att materialet Polyester (plast) håller väldigt länge.


Köpte 6 st. träningströjor och 1 st. bomulls t-hirt.

Tyckte dessa var så sköna (och billiga) att jag köpte ytterligare ett par i en annan färg. Har också köpt slang och lagat punktering på en av cyklarna.
Fick denna T-shirt när besökte utställare. Även väskorna.
Lite fiffigt med magnetlås, men kanske är ganska onödigt i de flesta fall.











UT

Slängde anteckningar från en pärm. (Mycket arbete nerlagt när vi satt och räknade på övningsuppgifter när man pluggade). Men har inte tittat i siten så vad ska man med det till? Bort.
Diverse kursmaterial.. 

Rensade Statics och Dynamics, böcker i "Mekanik". Praktisk analogteknik, 3 tre bra böcker som jag försökt sälja ett tag. Calculus, mattebok på lite högre nivå än gymnasiet. ABB Manualen, Renewable energy, en kurs jag gick. Bort bort.. De är avslutade kapitel nu.
Jag hittade ingen laddare, troligen har jag rensat tidigare. Så vad ska jag då med dessa uppladdningsbara batterier till?

Den här lampan har klarat sig från många utrensningar, men nu fick den gå. Ganska fin, men är mest prydnad och ger ingen "spark", så bort med den.
Kanske är av mässing. Fin lampskärm. Sparade energilampan som en packråtta man i grunden är..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar