2018-10-29

Människor som ger nya perspektiv!

För er som gillar frihet och ännu ej hittat på HJ är detta ett tips....

Henrik Jönsson är en intressant figur som inte himlar med att han driver frihetliga frågor, framförallt gillar jag att han ger mig nya perspektiv att se på saker. I mina något blåögda ögon framstår han som otroligt skärpt, erfaren och påläst i många frågor.

Henrik är en entreprenör som jag tyvärr inte kände till förrän han drog igång sin egna Youtubekanal (Henrik Jönsson) och då framförallt programmet "Champagne med Henrik". Där intervjuar han olika intressanta gäster på ett intellektuellt sätt. Väl värt och kolla in om du är intresserad av idéer och perspektiv! Du hittar hans kanal här.

Ett annat intressant samtal är tillsammans med Navid Modiri i programmet "Hur Kan Vi". Ett flertal intressanta frågeställningar avhandlas och jag vill passa på och tacka Navid och Henrik för ett väldigt bra program!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar