2018-10-29

Några bilder från sommarens projekt

Tänkte jag skulle visa i bilder lite av vad jag hållit på med i sommar!

Komposter som förhoppningsvis producerar lite fin odlingsjord till nästa säsong.
Tätat läckor med butyl på husvagnen


Tvättat och målat taket 1 gång. Behöver målas ytterligare en gång
Köpt aluminumprofil som kapats till för att göra fästen för solpanel som jag tyvärr inte hann montera denna sommar utan får bli nästa.

Testat funktionalitet och laddning med solregulator och solcellerna. Fungerar hur bra som helst och jag var "off grid" hela sommaren.
Fortsatt kört massa överflödigt skräp till återbruket.

Odlat närodlad potatis i grönsakslandet som inte varit använt på många år.
Tyvärr känt behovet av att köpa en ny gräsklippare och en ny grästrimmer för att kunna hålla tomten i gott skick.

I den här videon visar jag kompostsetup lite mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar