2013-07-10

Sova i en hammock? Turtledog

En hammock, det är något jag är nyfiken på. Efter att ha läst massor på Internet om hur vissa personer trivs så väldans bra med att sova i en Hammock så är jag sugen på att testa. För något år sedan köpte jag en hängmatta för att testa, men då fick jag inte till en stabil hållare så hela skiten höll på att rasa. (Ikeas Broder serie testade i något idiotiskt försökt utan att jag begrep krafterna. Nu har jag bättre koll inbillar jag mig..

Jag vill dock inte göra något ingrepp i lägenheten utan det måste lösas på något sätt.

Det här verkar ju vara ett bra sätt:





Jag ska göra lite mer research, men det här med att hänga hängmattan / hammocken på en centrumpåle / rör verkar smart! Turtedog är namnet på den smarta konstruktionen.

Här kan du läsa mer: https://www.hammockforums.net/forum/showthread.php?t=51787

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar