2016-02-06

Beredskap

Halloj!

Vet ni vad? Jag har beredskap (en vecka) och sitter och hoppas att företaget jag jobbar för INTE ringer. Pga detta fick jag boka av träningen idag, hade bokat in mig på både ett skivstångspass och ett cirkelfyspass (trots att jag har ont i axeln, jälashit). Känner mig så låst, så låst! Som frihetsälskande individ är det liiiiitee motigt, men men dinerosen ramlar in i alla fall. Fast imorgon är planen att jag tänker jag träna ändå (mobilen på högsta så hör jag nog ändå). Justa Michael som är träningsledare hjälper nog till och plocka bort min skivstång om jag behöver dra mitt i passet. 


Det positiva är att idag har jag kunnat suttit framför datorn och betat på en inlämningsuppgift (Moralfilosofi). 

Just saying, vet att intresseflaggan vajar högt.

Is it usefull or interesting?
No
Toss it!

Nope :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar