2013-02-27

Vecka 8 in och ut


In

Ingenting vad jag kommer på


Ut

2st 40 Gigabyte hårddiskar, sålda till en kollega (100 kr)




Dålig fart på rensningen denna vecka! Jag har inte prioriterat detta. Jag planerar att lägga ut amatörradion och lite bronsmedaljer på Tradera i helgen. Tror jag avvecklar lite av amatörradiointresset. Det går alltid att köpa nytt om jag blir sugen i framtiden.

Jag funderar också på vad jag ska göra med mina gamla bilstereoprylar (som bara legat dom sista 10 åren). Bygga högtalarlådar och använda dom där DLS R38 högtalarna?
Njee, det tar tid (och kostar engagemang) och jag har ingen större lust. Det är inte vad jag prioriterar just nu. Kan dom tänkas bli använda i framtida bil? Tveksamt, jag vill hålla bilstereon enkel i bilen. Mindre risk för inbrott, mindre vikt att köra omkring med (bättre bränsleförbrukning), lite sämre ljud, lite tråkigare, men jag föredrar enkelhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar