2012-04-07

Nintendo 8bit, cdskivor, Game & Watch spel sålt på auktion (Rensa i röran med Feng Shui)

Jag var och lämnade in mina cdskivor till auktion för ett par månader sedan. Två stora bananlåder med cdskivor, uppskattningsvis ca 300 st. Jag har sparat ett tjugotal, mina absoluta favoriter. 400 kronor såldes skivorna för. Tragiskt, undrar hur mycket pengar man lagt på inhandlande av CDskivor, men jag har ju å andra sidan fått bra musik också. Nu känns det dock skönt att rensa och gå vidare. Friade upp en hel del plats i mitt linneskåp där skivorna förvarades.

Sålde även mitt gamla 8bitars Nintendo och en drös med spel. Även Nintendo Game & Watch spel, typ Donkey Kong och Popeye. Även ett Gameboy plus en massa spel.

Blev i alla fall sålt. In kom ca 1700 kr, Kashing! :-) Hoppas prylarna kommer till nytta och uppskattas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar