2016-08-18

Amygdalin, vitamin B17 mot cancer

Amygdalin, ett alternativ till strålning och cellgift?.. För några år sedan skrev jag inlägg om Aprikoskärnor. Ni kan läsa det här.
Här e dom! Min lilla "sats". Nyare till höger, jupp.
Nötknäckare på dem här för att komma åt det
som är ätbart inuti.

Äter jag fortfarande vitamin B17? Japp lite då och då. Är jag frisk? Japp, så vitt jag vet. Jag spar kärnorna från de aprikoser som köps i vanliga affären. Torkar dem. De håller sig fint. De är lite bittra att äta. Jag brukar även äta några kärnor från vanliga äpplen (när äter äpple). Folk brukar tycka det är lite konstigt att man sätter i sig inkromet, hahah..

Aprikoskärnor är, liksom många andra nötter och fröer, mycket näringsrika. De innehåller bland annat Amygdalin, även mer känd som vitamin B17.

Edward G. Griffin är den som fick mig att öppna ögonen för detta. Jag läste hans bok "The Creature from Jekyll Island" (som öppnar ögonen på en rätt markant). Och hittade på andra böcker han skrivit. Edward är en sökare efter sanning och alltid intressant att ta del av..


Sandi hade 5 cancertumörer men är nu fri från cancer tack vare vitaminen.



Det finns flera "update" videos att följa av Sandi Rog, se hennes kanal för mer info..

Förövrigt hörde jag följande:
Föräldrar till barn med cancer får ej neka strål- och cellgiftsbehandling till förmån för alternativa naturliga behandlingsmetoder. I de fall föräldrarna nekar traditionell cancerbehandling omhändertas barnen av socialen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar