2013-12-05

Veckans rensning

Veckans rensning

In

Känns som något har köpts, men kommer inte på vad.

Ut

Fick sålt ett Soundstream bilslutsteg till en kille i Malmö. Sålt på Tradera.

Soundstream Reference 300
Ett grymt klassiskt Soundstream Reference 300. Inköpt för 6000kr, knappt använt och nu sålt för 1000 kr på Tradera! Här testar jag om steget fortfarande fungerar. Kopplat mobilen till slutsteget.

Soundstream Reference 300
För er som gillar old school amp har jag bemödat mig med att scanna in följande recension av steget jag hade.


Cykeldator slängd (har dock kvar 3-4 st ändå..) En hårklippningsmaskin (reservdel) och lite nycklar har kastats denna vecka

Gick även igenom lite junklådor i köket och följande blev rensat.

4 kommentarer:

  1. Apropå att rensa, så rensade jag nu i höst ut mina gamla mjölktänder. Det kan man väl inte kalla annat än högkvalificerat vansinne att spara dem så länge...och till vilken nytta...? Smått morbidt, va? :) ( Morbitt, morbidt, vad heter det egentligen?...)/Q

    SvaraRadera
  2. Hmm sedär rensning som rensning! :). Mjaaa det låter lite underligt kanske (obs. svaret är enbart begrundat på min totala okunskap, hihih). Jag trodde man tappade alla mjölktänderna, tydligen inte? Jag har kvar mina visdomständer längst bak (kanske dom är mjölktänder egentligen?). Dom får hänga med tills dom börjar göra ont.

    Vansinne? :). Definitionen på vansinne enligt Einstein är väl något i stil med att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat?


    Angående ordkunskap är jag nog inte rätt man att fråga, men min värld så låter ”morbidt” bättre! :-)

    SvaraRadera
  3. Förtydligande från min sida : utifall att du missförstod, så hade jag sparat mjölkgaddarna i en BURK ,det vart nog luddigt det där haha, jag framstår ju som en komplett tok! milde himmel så det kan bli...:)

    SvaraRadera
  4. Ahaa! Då förstår jag :)! Jo, nog missförstod jag alltid (always do by the way). Hmm. Jaa får mig att fundera vart mina mjölktänder tog vägen. :)

    SvaraRadera