2015-03-31

In & Ut februari till mars

Det har varit minst dåligt utflöde på prylar sista två månaderna. Kanske just för att nu börjar det bli riktigt svårt att rensa. Visst, det finns en del onödiga prylar kvar, men de hör samman med prylar till bilen eller till cyklar. I övrigt finns det inte längre så mycket kvar att sälja tror jag. Allt bök med att göra sig av med prylar har gjort sitt. Yihaa!.

Har verkligen inte haft mycken lust att skriva sista veckorna, de inlägg som jag lagt upp är gamla utkast som legat och som jag skapat förr. Känns som jag kanske bara upprepar mig och bloggens kategori har kanske gjort sitt..

Nåväl här kommer februari och mars månad in & ut.


In tas inte med denna månad. Nepp.
Jeans inköpt.
Jeans inköpt.
Jo, förresten, nya jeans.




UT

Asics skor sålda på Tradera. Jättesköna att gå i men jag fick ont i hälen. Tog nästan ett år att fatta att det var dom här skorna som verka vara orsak. Inga problem med hälen sen jag sluta gå med dom här.

Sålda för 350 plus frakt på Tradera.


Sålt "hudvårdsprodukter" för 200 kr plus frakt på Tradera.

Laguna Homme parfym. Fått i present. Oanvänd.




Även dessa har jag fått i present, men aldrig använt. Bort med det. Klarar mig tack och lov utan olika krämer.

Packat och klart, dags för att åka till Schenkerombud.



Ähum. Märks det att jag försöker får det att se mer ut än det va (flera foton på samma saker)...  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar