2015-11-22

Jag är inte beredd att gå än, inte än (musik)

Kylan gör sig gällande och vad passar så bättre än att börja dagen med följande inspirerande låt av Laleh!

Känner hur jag fylls av inspiration att uträta något när jag hör denna fina låt.

"Låt mig vara! Låt mig vara lite till...jag är, jag är inte beredd att gå än.
Låt mig finnas, låt mig finnas lite mer. Jag är, jag är inte beredd att dö än, inte än."
Om viljan att uppnå vissa saker innan det är dags att trilla av pinn.


--------- Texten i Lalehs låt: Vårens första dag ------------

vårens första dag
och jag vill va' med
och jag vill va' så med
så att jag kan se
att jag är en del av allt

vårens stora dag
och jag vill va' med
låt mig leva längre
nu när jag kan se
kom våren, kom skratten
kom tårarna om natten

låt mig vara, låt mig vara lite till
jag är, jag är inte beredd att gå än
låt mig finnas, låt mig finnas lite mer
jag är, jag är inte beredd att dö än
inte än


jag är, jag är inte beredd att gå än
inte än


jag är, jag är inte beredd att gå

-----------  -----------

på din stora dag
ville jag va' med
jag bad
låt mig leva längre
men genom dina ögon
såg jag barnen, jag såg skratten
jag var tårarna om natten
jag såg barnen, jag såg skratten
jag var tårarna om natten

låt mig vara, låt mig vara lite till
jag är, jag är inte beredd att gå än
låt mig finnas, låt mig finnas lite mer
jag är, jag är inte beredd att dö än
inte än


jag är, jag är inte beredd att gå än
inte än


jag är, jag är inte beredd att gå
inte än

---------------  -----------

på din stora dag
då ville jag va' med
då ville jag va' med där

låt mig vara, låt mig vara lite till
jag är, jag är inte beredd att gå än
låt mig finnas, låt mig finnas lite mer
jag är, jag är inte beredd att dö än
inte än


jag är, jag är inte beredd att gå

på din stora dag
ville jag va' med
ville jag va' med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar