2015-12-29

God fortsättning!

God fortsättning på er! Hoppas ni fått en lugn och fin jul. Undertecknad har unnat sig lite ledighet vilket har varit väldigt skönt. Åkt bort och fått lite perspektiv på tillvaron. Det är faktiskt väldigt skönt att få komma bort ett tag, skönt att umgås lite och även skönt att få lite tid att reflektera, något man inte alltid hinner med annars. OCH det är också väldigt skönt att få komma hem igen.

Julgranen vackert klädd.

God julmat i sällskap med snälla släktingar är alltid uppskattat. Maten och sällskapet är det jag uppskattar med julen.

Barnens högtid verkar vara presenterna. Väldigt uppskattat var denna "Sniper". Själv kom jag undan med väldigt lite julklappar vilket jag blev glad för  (eftersom jag inte vill ha några alls). Vi hade även en skjuttävling  (på ölburkar) där undertecknad välförtjänt tog hem segern. Näh vadå, inge skryt? Skillnad på skryt och fakta juh..  jag bara nämner det i förbifarten. ;) (Yeah, big ego you know)

Sälen snöfattigt i år..
Det var väldigt snöfattigt uppe i Sälen.. Snökanonerna fick jobba hårt. Här ett par av Tandådalens backar

 Kanske kommer lite fler bilder, vi får se.
Tjarrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar