2015-12-24

Skyltar och citat på arbetet. (Nr.1)

Tänkte starta en serie med bilder som jag fotat på lönearbetet. Det här är den första i serien! :)
Tycker citaten och bilderna är riktigt bra hoppas ni också gillar dem!
Rör den sig? Ja / Nej SKA den röra sig?
Rör den sig?
Ja / Nej
SKA den röra sig?




”Jag skulle vilja tacka mina föräldrar – i synnerhet min pappa och min mamma.” – Greg norman, golfspelare, håller tacktal efter turneringsseger 1983
”Jag skulle vilja tacka mina föräldrar – i synnerhet min pappa och min mamma.” – Greg norman, golfspelare, håller tacktal efter turneringsseger 1983

”Varför kallas det rusningstrafik när ingenting rör på sig?” – Robin Williams
”Varför kallas det rusningstrafik när ingenting rör på sig?” – Robin Williams

”Jag älskar det självförtroende som makeup ger mig.” – Tyra Banks (Supermodell)  ”Jag har sett människor som är trögare än jag och sävligare. Och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.” – Mark Twain











Är du ensam?
Trött på att arbeta själv?
Avskyr du att ta beslut?
HÅLL ETT MÖTE


 ”Jag älskar det självförtroende som makeup ger mig.” – Tyra Banks (Supermodell)

”Jag har sett människor som är trögare än jag och sävligare. Och till och med stillsammare, lojare och latare än jag.
Men de var döda.” – Mark Twain

Pucken går ett par decimeter utanför stolpen, eller nästan för att vara exakt.” – Arne Hegerfors

”Jag kände att jag aldrig haft ett så bra skjut på flera år.” – Magdalena Forsberg (skidskytt) i sportnytt (

 ------- -------- ----

Det börjar närma sig julafton och det här inlägget är "förprogrammerat" (skrivet i förväg), så jag inte ska behöva "producera" inlägg under julen. Jag har tagit några extradagar ledig och firar förhoppningsvis en vit jul.

God Jul och gott slut på det här året önskar jag er allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar