2022-05-13

Varning för North Face Stockholm - summitsverige.com - scam

Vill bara skicka ut en varning för följande företag:


The North Face Stockholm - Jacka & Skor & Kläder Rea https://www.thenorthfacestockholm.com·

Som sedan pekar vidare till summitsverige.com

Jag skickade efter en ryggsäck där den 17 december 2021, betalade via nätet. Bra pris, rejält nersatt, utgående modell (vars färg inte säljs längre osv), trodde på att det var någon slags outlet till The North Face.. Nu 4 månader senare har jag fortfarande inte fått något och jag har skickat över 5 meddelande till dem via hemsidan men får aldrig något svar. Jag fick aldrig heller någon orderbekräftelse.

Tittar man på kontoutdrag så går köpet till Conceptgelisim, Singapore. 

Så akta er för att beställa något där!

"The North Face Jacka & Skor & Kläder Rea Stockholm,Online Köp North Face Jacka Dam/Herr/Barn Upp Till 50% Rabatt,Bästa Pris,Outlet Sverige!"



Ska se om jag orkar polisanmäla, ganska mycket jobb trots allt och lär inte ge något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar