2012-09-09

Minimotorcykeln såld på auktion idag. Rensningen fortsätter!

Stor rensning! Idag såldes min lilla motorcykel, en PBR 125 på auktion.
But Why?!

Det har känts för otryggt att köra omkring på den, frågan är inte om jag kommer krascha utan när. OCH jag väljer livet vilken dag i veckan som helst! Bilisterna svänger ut framför mig stup i ett. Det går inte att slappna av. Man måste åka omkring på helspänn för varje bilist utifall dom ser en. Rondellerna är värst! Uppenbarligen är folk inte vana med en sådan här liten motorcykel eller så ser folk väldigt illa..

Så det känns bra att motorcykelkapitlet därmed är stängt. Det ska till mycket för att jag ska ta upp motorcykelkörandet igen. Det är ett intresse som jag lägger bakom mig. Det finns mycket viktigare saker att fokusera på!


Effecta auktion, försäljning av motorcykeln PBR ST125 -2007
Slumpades iväg på auktion för 5000 kr, men målet att förenkla är större än några tusenlappar hit eller dit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar