2016-03-14

Artikeltips, Göte bott i husvagn många år

Hej på er!

Dök på en liten artikel i VLT som handlar om Göte som bott i sin husvagn i 16 år. Tydligen bor han på Johannisbergs camping här i Västerås. Det ligger aningen avsides, men jag trodde nog att det var dyrare än 15 papp per år för att bo där. Göte verkar storstrivas!
Ibland tänker jag mig att det kanske vore något för mig det där med husvagn.. Dom är så genomtänkta på något sätt. Att jag själv hade en husvagn i ungdomen biddrar till lite nostalgiska minnen som säkert gör sitt också.
Smidigt att kunna ta sitt pick och pack och dra om det inte passar, det tilltalar mig. Det finns till och med svenskar som tagit sitt pick och pack och dragit till varmare breddgrader. Bland annat Spaniens solkust och även Gran Canaria har en relativt billig camping som man kan stå året runt på.

Ni hittar artikeln här om ni är nyfikna.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.3658075-han-har-bott-i-husvagn-16-ar



Sen för er som precis som jag gillar Tiny Houses på hjul. Mycket fina byggen finner ni här:
http://www.techinsider.io/tour-the-tiny-houses-designed-by-harvard-innovation-lab-students-2015-12

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar