2013-10-15

Egna anteckningar publicerade

Idag skrev jag följande rader..
Varför?
- För att senare kunna gå tillbaka och se varför jag gör/gjorde som jag gjorde. Typ när jag ångrar mig :-)



"Jag ser ingen annan väg framåt än att dumpa allt överflödigt. Nu är jag i det läget att det går trögt att bli med mindre prylar. Skit samma om jag förlorar pengar på att kasta lite saker! Grejerna står ju bara ändå. Jag vill bli mer fri, återigen mer lättrörlig. Mindre boende osv. Mindre kostnader. Slippa lönearbeta så mycket, eller framförallt lättare att byta, mindre fastlåst. Trivs jag inte så byt igen osv.. SER VERKLIGEN FRAM EMOT MER FRIHET! (på köpet får jag mer fokus och mer tid för kreativitet)

GÖR BARA INTE OM SAMMA MISSTAG OCH BÖRJA MASSA INTRESSEN IGEN! Jag har slösat nog med tid på prylar!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar