2013-10-28

V43 In & Ut


Denna vecka har jag också fått lite rensat. (Puh, det tar tid).. Det går lättare och lättare att rensa, men att rensa cyklar är fortfarande väldigt svårt för mig. (jag har ju en drös med cyklar sedan tidigare samlingsmani..)

Jag var också uppe en svång på taket för att ta ner en antenn (och dess kablage). Ska försöka sälja skiten nu. Sista delarna av amatörradiointresset som är på väg att lämna nu!
Uppe på taket och rensar. Antenn och kabel ska ner då jag sålt alla radioapparater!



In

Kommer inte på något, YES!


Ut

Yaesu amatörradio, såld på Tradera
Yaesu VX-1R SÅLD!
Denna Yaesu VX-1R såldes på Tradera för 630 kr. Därmed har jag avslutat ytterligare ett intresse. Inga radior kvar. bara lite antenner och annan skit.



Antennkabel plockades ner från taket och kördes till kabelskrot på återbruket.
Duschdraperi, kastad (hade redan köpt ett tidigare, det var dags att byta), tog dock delar från detta till bilen. Regnskydd vid sidorutorna. Se min andra blogg simplicity on the road.

Ca 10 st galgar kastade. Har ju börjat rensa i garderoberna så det behövs inte så många galgar.

2st. nycklar som jag inte tror jag har användning för länge, då låsen blivit bytta.

Drygt att kasta nycklar. Det är lätt att dom blir kvar utifall att. Men nu åkte dom!
Drygt att kasta nycklar. Det är lätt att dom blir kvar utifall att. Men nu åkte dom!
Grön Crescent 309 ram kastades.
Crescent 309 Competition
Plockade av lite komponter innan det var dags för containern.
Mycket svårt för miga att rensa i mitt cykelsamlande..
En fin ram och en stänkskärm som kastas. Det är riktigt svårt för mig att släppa dessa fina cyklar. Fick verkligen kämpa för att förmå mig kasta denna ram. Men rensningen måste fortgå!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar