2013-11-15

V46 In & Ut



Dåligt med bloggande då jag varit sjuk. Rensningen har stannat av lite och det har blivit en del inköp dessa veckor. Det är väldigt lätt att shoppa på nätet.. Jag tog beslutet att snygga till mig lite klädesmässigt. Trots allt är det skönt att se någorlunda proper ut. Ser man ut som en slashank blir man ofta behandlad därefter.

Perioden som varit har inneburit att mer kommer in än ut, vilket kan tyckas vara lite av ett misslyckande, men nu är det som det är.
Tyvärr har ingen nappat på mina saker på Tradera  heller (tänkte ge det något försök till). För dyrt utropspris kan tyckas, men då får det bli containern eller skänkes istället.


V46 In & Ut

In
Diverse klädesköp från Ebay, träningskläder (har egentligen så man klarar sig, men skadar inte med lite mer variation), en billig blazer, skjortor osv

Ut
Två pärmar
Bokstöd för bokhylla
Slitna strumpor
Datormikrofon
Pennor 

Mikrofon, pärmar, bokstöd, pennor och kabelskydd
Veckans rensning..

2 kommentarer:

  1. Krya på dig och lycka till med Tradera!

    Önskar dig en fenomenalfantastisk helg!

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  2. Hej RockBabe!

    Tack, jag är frisk nu. Tradera går det dock sämre med :)

    Får önska desamma!

    SvaraRadera