2014-01-06

Nyårslöften inför 2014

Så har det blivit nytt år och antingen har man gett något nyårslöfte eller så har man inte.

Några personer i VLT som väljer att inte ge något nyårslöfte.
Några personer i VLT som väljer att inte ge något nyårslöfte.

Och sedan ytterligare några i Västeråstidningen som inte heller gett något nyårslöfte.
Och sedan ytterligare några i Västeråstidningen som inte heller gett något nyårslöfte.
Många som väljer att inte ge något löfte alltså..

Själv låter jag mig inspireras av Robin Sharma som nyligen sa följande:

"A fantastic way to boost success is just watch what most people are doing...and do the opposite." - Robin Sharma
Så jag har knåppat ihop en hel del på det här med planer (nyårslöften) inför 2014. Då det är lite personligt har jag valt att hålla det för mig själv (än så länge)..

Att skjuta raketer känns lite onödigt, men lyser upp himlen fint.
Nyår och firande med raketer. Något år tror jag att jag ska fram stativ och försöka ta lite fina bilder (med systemkarmera).

Några av mina nyårslöften
Nerskrivna anteckningar om tankar inför år 2014.

Blev det något nyårslöfte för er?

2 kommentarer:

  1. Q säjer: Ja då, det blev nyårslöften i år för första gången, lite detaljer och "projekt" under året som ska prövas, tas i tu med, vidareutvecklas, varieras och för den delen avslutas...man behöver ju fokusera lite extra, liksom, och det är bra att ha det nedskrivet...

    SvaraRadera
  2. Sedärja, bra där Q, låter spännande! :)
    Ja, det är rätt kul att gå tillbaka och titta på sina mål och oftast upptäcker det att man (läs jag) trots allt klarat många löften! För 2014 skruvar jag nog åt tumskruvarna lite extra. Det känns faktiskt helt OK med lite press när man faktiskt vill framåt och drivs att något.
    Jag har till och med gjort små tavlor som ska lamineras ikväll, så jag ska se målen framför nästippen lite tydligare. YES! :)

    SvaraRadera