2014-01-06

Tack 2013

När jag nu tittar tillbaka på 2013 så var det ett riktigt bra år!


  • Tack för att jag äntligen tog tag i rensningen (på allvar). Det går åt rätt håll, helt klart!
  • Året som jag upptäckte minimalism – och är nu en aspirerande minimalist.
    (MINIMALISM IS FREEDOM FROM THE PASSION TO POSSESS)
  • Året då jag tog Enkelt Levenelöftet.
  • Tack för allt jag fick uppleva, resor, och umgänge.
  • Tack för att jag lyckats minska antalet (onödiga) ”intressen”. Jag känner att jag har mer tid nu (även om det är fullt upp ändå).
  • Tack för fint träningsår, tycker det är så kul att träna!
  • Rent ekonomisk: Kanske varit mitt bästa år hittills.
  • Ett år där jag läst mycket böcker/sett DVDer, och hittat inspirerande källor. Tack till alla som bidragit Ingen nämnd, ingen glömd.
  • Tack för årets alla misstag och lärdomar!
  • Tack för en fin sommar, med sol och bad i en enkel atmosfär.
  • Året då jag samlat mycket bra material till en framtida bok.
  • Ett enormt tack för att jag fått vara frisk och behålla hälsan!
  • Tack till alla människor som bidrar till en bättre värld.
  • Speciellt tack till alla inspirationskällor som finns ”där ute”.
  • Tack till alla som övertagit min överflödiga prylar, hoppas dom gör nytta hos er.

4 kommentarer:

  1. Q filosoferar vidare:
    Som ungdomarna säjer; ett "fett" bra år... :)

    2014 blir ännu bättre, utan tvivel! wohoo!

    SvaraRadera
  2. YES, no doubt, Wiiiihoooo!
    Lets get this party started!! Partystarter!!!! Stompa stompa stompa (baskaggen som spelar)
    :-)

    SvaraRadera
  3. Q garvar: Se va bra, de väldiciplinerade filosoferna släpper loss lite ibland åxå... hehe :)

    SvaraRadera
  4. Haha, jaa filosofer behöver ju ha lite skoj dom också ibland! :)

    SvaraRadera